De digitale vraagbaak voor het wiskundeonderwijs

home |  vandaag |  gisteren |  bijzonder |  gastenboek |  wie is wie? |  verhalen |  contact

HOME

samengevat
vragen bekijken
een vraag stellen
hulpjes
zoeken
FAQ
links
twitter
boeken
help

inloggen

colofon

  \require{AMSmath}

Links

Algemeen   Algebra   Analytische meetkunde   Bewijzen   Braille   Breuksplitsen   Complexegetallen   Cryptografie   Denkactiviteiten   Differentiaalvergelijking   Differentiëren   Docenten   Fibonacci en gulden snede   Formules   Fractals   Functies en grafieken   Gecijferdheid   Geschiedenis   Getallen   Grafen   Integreren   Kansrekenen   Kansverdelingen   Krommen   Lineaire algebra   Numerieke wiskunde   Nummerborden   Platonische lichamen   Praktische opdrachten   Puzzels   Rekenen   Rekenmachine   Rijen en reeksen   Ruimtemeetkunde   Software   Statistiek   Telproblemen   Tovervierkanten   Vergelijkingen   Verzamelingen   Vlakkemeetkunde   Wiskunde en kunst  


Braille


Haakje openen x plus 2 haakje sluiten kwadraat
Braillelezers hebben grote moeite om wiskunde op eindexamenniveau middelbare school en hoger te leren. Dat komt onder andere omdat formules visueel makkelijker te begrijpen zijn, en door onvoldoende specifieke kennis bij hun leraren. Annemiek van Leendert onderzocht hoe dit beter kan.

home |  vandaag |  bijzonder |  gastenboek |  statistieken |  wie is wie? |  verhalen |  colofon

©2001-2024 WisFaq - versie 3