De digitale vraagbaak voor het wiskundeonderwijs

home |  vandaag |  gisteren |  bijzonder |  gastenboek |  wie is wie? |  verhalen |  contact

HOME

samengevat
vragen bekijken
een vraag stellen
hulpjes
zoeken
FAQ
links
twitter
boeken
help

inloggen

colofon

  \require{AMSmath}

Links

Algemeen   Algebra   Analytische meetkunde   Bewijzen   Braille   Breuksplitsen   Complexegetallen   Cryptografie   Denkactiviteiten   Differentiaalvergelijking   Differentiëren   Docenten   Fibonacci en gulden snede   Formules   Fractals   Functies en grafieken   Gecijferdheid   Geschiedenis   Getallen   Grafen   Integreren   Kansrekenen   Kansverdelingen   Krommen   Lineaire algebra   Numerieke wiskunde   Nummerborden   Platonische lichamen   Praktische opdrachten   Puzzels   Rekenen   Rekenmachine   Rijen en reeksen   Ruimtemeetkunde   Software   Statistiek   Telproblemen   Tovervierkanten   Vergelijkingen   Verzamelingen   Vlakkemeetkunde   Wiskunde en kunst  


Denkactiviteiten


Wat bedoelen ze toch met... denkactiviteiten?
n elke aflevering van de rubriek Wat bedoelen ze toch met... staat een spraakmakend begrip uit de wiskundedidactiek of de onderwijskunde centraal, waarover veel is geschreven, maar waarvan toepassing in de wiskundeles niet altijd meteen duidelijk is.

Wat zijn wiskundige denkactiviteiten?
Wat zijn dat eigenlijk, wiskundige denkactiviteiten? Is dat iets nieuws? Of hadden we dat al? Wie het weet mag het zeggen.

home |  vandaag |  bijzonder |  gastenboek |  statistieken |  wie is wie? |  verhalen |  colofon

©2001-2024 WisFaq - versie 3