De digitale vraagbaak voor het wiskundeonderwijs

home |  vandaag |  gisteren |  bijzonder |  gastenboek |  wie is wie? |  verhalen |  contact

HOME

samengevat
vragen bekijken
een vraag stellen
hulpjes
zoeken
FAQ
links
twitter
boeken
help

inloggen

colofon

  \require{AMSmath} Printen

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ruimtelijk figuur2

 Dit is een reactie op vraag 58986 
Okee dankjewel.
Ik vind het zelf heel fijn om een stappenschema aan te houden, vooral bij meetkunde, want hierin ben ik echt een ramp. Had je waarschijnlijk ook al gemerkt ...

Bedankt voor het geduld!

Céline
Leerling bovenbouw havo-vwo - dinsdag 14 april 2009

Antwoord

Gewoon volhouden. Dan lukt het uiteindelijk vast. Sommige leerlingen/studenten hebben er juist last van dat ze 'denken' het te begrijpen terwijl dat niet zo is. Volgens mij probeer je 't echt helemaal te begrijpen. Dat is een volgens mij een 'wiskundige houding'. Het moet raar lopen als dat niet uiteindelijk leidt tot iets moois...

Wie is wie?
Vragen naar aanleiding van dit antwoord? Klik rechts..!
dinsdag 14 april 2009



home |  vandaag |  bijzonder |  gastenboek |  statistieken |  wie is wie? |  verhalen |  colofon

©2001-2024 WisFaq - versie 3